En Prólogos, pórticos e intenciones, Edmundo Moure reúne un mosaico de textos que revelan no solo su oficio de escritor, sino también su rol de lector comprometido y cómplice de otras voces. El volumen se articula como una meditación sobre el arte de presentar un libro: ese umbral entre autor y lector que suele ser prólogo, pórtico o liminar. Con ironía y honestidad, Moure cuestiona la utilidad del género, a veces reducido a cortesía o a ejercicio de diplomacia literaria, pero lo rescata como espacio de diálogo vivo y fraternal. Al evocar figuras como Alfonso Calderón o Gabriela Mistral, y al acompañar la obra de poetas y narradores emergentes, el autor exhibe un gesto de generosidad crítica que no rehúye la emoción ni el rigor. Más que presentar libros ajenos, Moure abre puertas: a la poesía como revelación, a la narrativa como testimonio, a la palabra como resistencia contra el olvido. Este conjunto, íntimo y coral, es también una autobiografía indirecta de su vida entre libros, amistades y lecturas compartidas.
En Prólogos, pórticos e intencións, Edmundo Moure reúne un mosaico de textos que revelan non só o seu oficio de escritor, senón tamén o seu rol de lector comprometido e cómplice doutras voces. O volume articúlase como unha meditación sobre a arte de presentar un libro: ese limiar entre autor e lector que adoita ser prólogo, pórtico ou liminar.
Con ironía e honestidade, Moure cuestiona a utilidade do xénero, ás veces reducido a cortesía ou a exercicio de diplomacia literaria, pero rescátao como espazo de diálogo vivo e fraternal. Ao evocar figuras como Alfonso Calderón ou Gabriela Mistral, e ao acompañar a obra de poetas e narradores emerxentes, o autor exhibe un xesto de xenerosidade crítica que non rehúye a emoción nin o rigor.
Máis que presentar libros alleos, Moure abre portas: á poesía como revelación, á narrativa como testemuño, á palabra como resistencia contra o esquecemento. Este conxunto, íntimo e coral, é tamén unha autobiografía indirecta da súa vida entre libros, amizades e lecturas compartidas.